بــــــــــ صــــــــ یــــــ ر ا

بهر ماندن بر سر پیمان بصیرت لازم است

بــــــــــ صــــــــ یــــــ ر ا

بهر ماندن بر سر پیمان بصیرت لازم است

صف اول ...

دوشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۴۷ ق.ظ

یا انیـس القلـوب ...

هیچ شده تا حالا بشینیم با خودمون فکر کنیم، من و شمایی که ادعای بچه ارزشی و ولاییمون میشه،
من و شمایی که به هر در و دیواری میزنیم که فقط برای یک لحظه هم که شده،
توفیق دیدار "حضرت ماه" نصیبمون بشه و و قتی هم سعادت دیدار نصیبمون شد، اونجا
تمام تلاش خودمون رو برای نشستن تو صف اول بکار می گیریم حتی اگر از شدت موج
جمعیت زیر دست و پا له بشیم؛(تجربه  و دیده ها می گوید!!!)
چقدر تو اعمال و رفتار و گفتارمون سعی میکنیم توی این صف اول قرار بگیریم؟؟؟!!!
شک ندارم که همه ما دیروز مراسم تنفیذ رو دیده و تک تک بیانات نورانی حضرت آقا را
با جان و دل گوش داده ایم!!!
ولی من و شما را از دیروز تا به اکنون چه شده؛ نمیدانم؟؟؟!!!
-----------------------------------------------------------------------
من از همه‌ى جریانهاى گوناگون سیاسى درخواست میکنم و اصرار دارم، و همچنین از همه‌ى شخصیتهاى متنفذى که داراى نفوذ کلمه هستند، داراى حوزه‌ى تأثیرگذارى در میان ملت هستند، درخواست میکنم به مسئولین، به دولت، به رئیس جمهور کمک کنند تا ان‌شاءالله بتوانند وظائف سنگینى را که برعهده دارند، بخوبى انجام دهند و توقعاتى را که وجود دارد و مردم دارند، ان‌شاءالله به بهترین وجهى برآورده کنند. دیروز 92/05/12
--------------------------------------------------------------------------
پ. ن :نوشته بدور از هرگونه جهت گیری سیاسی و برآمده از دل و منطق است.
       

یا زهرا"علیک السلام"

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۴
بصیرا بانو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی