بــــــــــ صــــــــ یــــــ ر ا

بهر ماندن بر سر پیمان بصیرت لازم است

بــــــــــ صــــــــ یــــــ ر ا

بهر ماندن بر سر پیمان بصیرت لازم است

برای خدای آرزوها

پنجشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۴:۵۶ ب.ظ

یـا انیـس القـلوب ...

الهـی اَتَـرانی ما اَتَیتُـکَ اِلاّ مِنْ حَیْـثُ الْامـال

سپاس بی کران مخصوص خداوندگار آرزوهاست

خدایی که هر چقدر بخوانیم او را، خسته نمی شود و هر چه قدر عطا کند؛ از اقیانوس رحمتش کاسته نمی شود.

بار خدایا!

بندگانت با همه ی کاستی ها و نقص ها هر گاه تو را خوانده اند، شنیده ای و اجابتشان کرده ای؛

اما امشب شب دیگریست. امشب آمده ام تا به اندازه تمام شب ها و روزهای آرزومندی ، آرزو کنم .

آرزوهایم را هر چند کوچک و ناچیز ، ولی تنها و تنها همه را به درگاه تو می آورم

 و در آغاز ناامیدی به رحمت بی انتهایت امید دارم، چرا که حتی اگر اجابت نشوند آرزوهایم، بر این باورم که:

                  در دایره قسمت ما نقطه تسلیمیم         لطف آنچه  تو اندیشی، حکم آنچه تو فرمایی


خدای مهربان!

دستهای من امشب به امید امداد تو راه آسمان را در پیش می‌گیرند.

به من بیاموز چیزی را آرزو کنم که تو دوست می داری و چیزی را طلب کنم که مرا به تو نزدیک تر سازد.

ای بهترین بهترینها!

دل من چون دانه ای خفته در بستر تاریک خاک، آرزومند تابش نور رحمت از جانب تو بوده

تا در پرتو نور تو بشکفد و از سکوت تاریک خاک بگریزد و همچون یاس به اوج رسد.

پروردگارا!

یاریم کن تا از ریشه های نفسانی  گناه را که نفوذشان تا به مغز استخوانم رسیده، رها گشته و

برسم به چشمه زلال مهربانی، خوبی و به تو که منتهی الامالی

ای همه زیبایی!

از اضطراب شبهای تاریک گناه همچون پرنده ای گشته ام که با وجود داشتن دو بال تفسیری از حجم آبی آسمانت ندارد.

دستم را بگیر تا در هوای عشق تو پرواز کنم و از قفس غبارآلود تن رها شوم و اوج بگیریم تا آسمان آبی بندگی تو،

ای مهربان ترین مهربانان!

امشب به هر خیری که از سوی تو نازل شود محتاجم و فقیر،پس مرا تنها نگذار..

یا زهرا"علیک السلام"

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۲۶
بصیرا بانو

نظرات  (۴)

به به....عجب وب زیبایی....چقدر آرامش داره...
پاسخ:
سلام.
ممنون از حسن لطفتون.
بزرگوارید.
یا زهرا"علیک السلام"
بسم الله
سلام خواهرجان
عجب وبلاگ جالبی 
فوق العادس یعنی...
عالی نوشتی...
خدای من، خدای خود خود من...
امشب به هر خیری که از سوی تو نازل شود محتاجم و فقیر،پس تنهایم مگذار...
پاسخ:
خواهر عزیزم.
ممنون از حسن لطفتون.
ان شالله از نظرات و پیشنهادات شما در این عرصه بهره خواهم برد.
یازهرا"علیک السلام"
ان شا الله به همه آرزوهای خوشگلت برسی 

پاسخ:
هبه رضویف
بازهم مثل همیشه از حسن لطفت ممنونم.
همچنین شما دوست عزیز.
یا زهرا"علیک السلام"
سلام علیکم و رحمت الله

نصرت و یاری حق ، یاور قدمهای تان
پاسخ:
بسم الله ...
سلام علیکم.
متشکر از حضور شما بزرگوار و دعای خیرتان.
باشد که در این مسیر استوار و ثابت قدم گام برداریم.
یا زهرا"علیک السلام"

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی